Центр меблів і декору

097-460-50-05 099-251-47-10 Замовити звінок

Відповіді на типові запитання

Як оформити замовлення?

Для вашої зручності ми надаємо можливість оформляти замовлення як через кошик замовлень на сайті, так і по телефону обробки замовлень, що вказаний у шапці сайту.

Як знайти товар, що мене зацікавив?

Ви можете ввести в рядку пошуку назву товару, що вас цікавить і натиснути кнопку «Знайти». В меню з категоріями товарів, у спливаючих підрозділах вибираєте цікаву для вас групу товарів і в ній шукаєте необхідну вам модель.

Як дізнатися про наявність товару?

Наявність товару на сайті позначається значком - "В наявності" в розділі характеристика товару. У разі відсутності відмітки "В наявності", товар виготовляється на замовлення на фабриці. Терміни уточнюйте у продавців консультантів.

Які переваги дає реєстрація?

Реєстрація на сайті дає вам безліч переваг, адже ви зможете:

  1. переглядати історію своїх замовлень;
  2. стежити за зміною цін на цікаві для вас товари;
  3. завжди знати про новинки та акції інтернет - магазину Інтеріо;
  4. стежити за накопиченням бонусних балів;
  5. вести список бажаних покупок;

Чи можливо під'їхати до Вас в магазин і купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?

Ми завжди раді вас бачити за адресою:

  • Україна, м.Рівне
  • вул. Гагаріна, 18Б
  • (0362) 460-500
  • (097) 460-50-05
  • support@interio.ua
www.interio.ua

Який графік роботи вашого магазину?

ГОДИНИ РОБОТИ
Пн - Нд.. - 10-00 до 19-00

Які можливі варіанти оплати?

Всі можливі способи оплати можна подивитися в розділі «Оплата і доставка».

Чи можна придбати меблі під індивідуальне замовлення?

Якщо ви не підібрали товар, який вам необхідний, ви можете зробити індивідуальне замовлення. Товар буде виготовлений під ваш розмір, колір, комплектацію. Інформацію про розрахунок вартості необхідно буде уточнити у менеджерів магазину.

Термін виготовлення?

Термін виготовлення залежить від фабрики, конкретного товару і чи індивідуальне це замовлення або ж стандартне. Термін виготовлення товару можна уточнити у менеджера при оформленні замовлення.

Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

Адресна доставка до під'їзду, а також підйом на поверх можливий. Вартість розраховується індивідуально менеджерами з продажу.

Термін і територія доставки?

Ви можете дізнатися орієнтовні терміни доставки прямо на сторінці товару - в його характеристиці. Територія доставки - вся Україна. Більш детальну інформацію ви можете отримати, зв'язавшись з нашим менеджером по телефону.

Чи можна забрати товар самостійно?

Ви можете самостійно забрати товар з нашого магазину, попередньо дізнавшись про його наявності на нашому складі, повної оплати і обговоривши, зручний для вас час з нашими представниками.

Чи можливі послуги замірів таі дизайнера?

Є можливість викликати замірника і скористатися послугами дизайнера. По телефону можна уточнити зручний вам час для виїзду до вас фахівця.

Чи є послуги зі збирання меблів і їх ціна?

Послуги зі збирання та встановлення меблів надаються, але необхідно уточнити у продавців консультантів їх вартість, оскільки розраховується вона в залежності від кількості та виду товару.

Чи надається гарантія на товар, і чи є всі необхідні сертифікати якості?

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія гарантії відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року. Інформацію про термін гарантії можна дізнатися в блоці «Гарантія». Вся продукція представлена на сайті - сертифікована. Сертифікати знаходяться в салоні і можуть бути надані на вимогу покупця.

Чи можна буде побачити зразки меблів і оббивки, відвідавши ваш салон?

У нашому салоні за адресою: м Рівне, вул. Андрія Мельника, 1 ви зможете переконатися в якості і надійності товарів, практично всіх фабрик і виробників, які представлені в інтернет - магазині.

Чи можна отримати знижку і де дізнатися про діючі акції?

Завжди бути в курсі наших акцій і знижок ви зможете, зареєструвавшись на нашому сайті.